12/3/09

PUISI IMAM SAMUDERA AS-SYAHEED...






ana berasa amat tertarik dan sayat dengan puisi yang disiapkan oleh Imam Samudera semasa dalam tahanan menanti detik-detik pembunuhan ke atasnya oleh puak Kuffar dan taghut Indonesia.

ibarat Syed Qutb dan hassan al-Banna, Imam samudera akan terus diangkat sebagai pejuang dan ikon pejuang muda yang akan terus lahir selepas meletakkan Imam Samudera sebagai ikon utama perjuangan golongan belia dalam perjuangan mempertahankan hak-hak orang Islam.

JIHADMALAYA akan terus membantu dalam usaha menyemarakkan rasa cinta dan sayang terhadap syahid dan kematian dalam berjuang. tidak akan ada sebarang kompromi untuk menerima desakan dan lamaran oleh pihak tertentu untuk memaksa JIHADMALAYA menghentikan cerita mengenai perjuangan dan peperangan. Perang adalah jalan kami untuk menamatkan kesialan pihak rejim zionis dan konconya.

CIA dan MOSSAD hanyalah anjing gila yang menyalak dan hanya bertindak apabila ada kuasa, sedangkan Muslim tidak perlu gusar sedikitpun terhadap kegilaan ini kerana kami akan bangkit dengan rasa penuh cinta dan semangat membangkitkan kembali Islam di bumi Allah ini...

IMAM SAMUDERA IKON ANAK MUDA....

No comments: